Шостий апеляційний
адміністративний суд
Про суд
Розташування
Контакти
Розпорядок роботи
Схема проїзду
Паркування
Громадський транспорт
Приміщення
Пропуск до приміщень
Правила пропуску
Використання телефонів
Фотографування та відеозйомка
Доступ маломобільних груп
Загальна інформація
Історія суду
Місія та функції
Юрисдикція
Округ
Нормативно-правові акти
Документи суду
Структура
Структура суду
Голова суду
Заступники голови суду
Судді
Апарат суду
Суддівське самоврядування
Персональний склад колегій
Працевлаштування
Оголошення про конкурси
Умови роботи в суді
Громадянам
Ознайомлення зі справами
Судові повістки
Подача апеляційної скарги
Вимоги до скарги
Порядок до скарги
Подача позовної заяви
Вимоги
Порядок
Судовий збір
Ставки
Реквізити
Порядок сплати
Подача скарги
На дії судді
На дії працівника суду
Звернення громадян
Порядок подачі і розгляду
Електронне звернення
Публічна інформація
Порядок подачі і розгляду запиту
Письмовий запит
Електронний запит
Прийом громадян
Популярні запитання
Виборчий процес 2019
Електронні сервіси
Електронний суд
Розклад засідань
Стан розгляду справ
Форми документів
Відеоконференції
Документи на ваш email
Медіа
Новини
Для ЗМІ
Відео
Бібліотека
Пресслужба
Проєкти
Подкасти
PROправо
Школа судової журналістики
Дні відкритих дверей
Групи у Facebook
Екологічна програма
Правові позиції Верховного Суду
Юридична бібліотека
Безоплатна правова допомога
Мистецькі заходи
Звіти
Річні звіти
Запити фізичних і юридичних осіб
Бюджет
Базові показники роботи суду
Звернення громадян
Публічна інформація
Судова статистика
Головна
>
Звіти
>
Звернення громадян
Звернення громадян
04.03.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом лютого 2021 року
04.03.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом січня 2021 року
11.01.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом грудня 2020 року
04.12.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом листопада 2020 року
11.01.2021
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня 2020 року
07.10.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом вересня 2020 року
06.10.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом серпня 2020 року
05.10.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом липня 2020 року
09.07.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом червня 2020 року
04.06.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом травня 2020 року
13.05.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом квітня 2020 року
13.05.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом березня 2020 року
10.03.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом лютого 2020 року
06.02.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом січня 2020 року
16.01.2020
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом грудня 2019 року
12.12.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом листопада 2019 року
07.11.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня 2019 року
18.10.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом вересня 2019 року
11.09.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом серпня 2019 року
09.08.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом липня 2019 року
10.07.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом червня 2019 року
06.06.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом травня 2019 року
06.05.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом квітня 2019 року
15.04.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом березня 2019 року
15.03.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом лютого 2019 року
14.02.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом січня 2019 року
09.01.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня-грудня 2018 року
09.01.2019
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом грудня 2018 року
11.12.2018
Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом листопада 2018 року
Зателефонувати до суду • 044 254 21 99 • 097 517 67 65
top