Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом жовтня 2019 року
І. Протягом жовтня 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 25 звернень. З них:
- Скарга щодо неправомірних дій заступника керівника апарату суду та керівника апарату суду.
Скаржнику надано обґрунтовану відповідь з приводу питань, викладених у скарзі.
- Скарга, яка подана по телефону, на дії оператора кол-центру Шостого ААС.
З метою з’ясування обставин, викладених у скарзі, була проведена перевірка, за результатами якої порушень з боку працівників прийому та надання інформаційних послуг (Інформаційний центр) не виявлено. Про зазначене скаржнику направлено відповідь на адресу, зазначену у скарзі.
3 звернення щодо здійснення психологічного тиску з погрозами фізичної розправи.
Заявнику повідомлено, що вирішення питань, викладених у заяві не відноситься до компетенції Шостого апеляційного адміністративного суду.
- Заява, яка подана по телефону щодо отримання копії судового рішення у справі.
Зазначена заява залишена без розгляду на підставі ст.8 ЗУ «Про звернення громадян».
- 10 скарг щодо дискримінації інваліда з дитинства в Шостому ААС та 1 заява про затягування розгляду справи в Шостому ААС
Скаржнику надана обґрунтована відповідь з приводу питань, викладених у скаргах та заявах.
- 6 заяв про злочин.
Вказані заяви залишені без розгляду на підставі ст.8 ЗУ «Про звернення громадян».
- Звернення щодо направлення виконавчих листів у справі.
Вказане звернення надійшло до Шостого ААС 31.10.2019 та станом на 05.10.2019 перебуває на опрацюванні.
-Лист щодо надання інформації по суті питань, викладених у скарзі Панкеєва О.І.
На вказаний лист надано запитувану інформацію.
Протягом жовтня 2019 року до сектору надійшло 9 дублетних звернень, 9 повторних звернень, 4 скарги надійшли через органи суддівського самоврядування та
Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.
Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.
Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого ААС Сектором відділу правової роботи за вказаний період надано відповідь на 19 звернень.
ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Шостого ААС за жовтень 2019 року встановлено.
№ п/п |
П.І.Б. та посада |
Дата |
Кількість осіб |
Зміст звернень |
|
записано |
з’явились |
||||
3 1 |
Горяйнов А.М. (голова суду) |
08.10.19 |
4 |
3 |
-щодо направлення справи № 760/20628/18 до суду першої інстанції;
-щодо незаконної відмови у встановленні судового контролю за виконання судового рішення у справі № 732/1547/17;
-щодо числених описок в ухвалі Київського апеляційного адміністративного суду у справі за позовом Глущенка В.М. щодо пенсійних виплат;
-щодо апеляційного розгляду справи № 640/13796/19 |
Всього: |
4 |
3 |
|