Звернення громадян
Згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення:
викладається громадянином на особистому прийомі (графік особистого прийому керівництвом суду можна подивитися тут) або за допомогою засобів телефонного зв’язку працівнику відділу документообігу та контролю (канцелярія) за такими номерами: (044) 254-21-99, (097) 571-67-65 – та записується (реєструється) посадовою особою суду.
Письмове звернення:
• надсилається поштою на адресу суду: вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30, м. Київ, 01010
• подається безпосередньо до відділу документообігу та контролю (канцелярія), який розташований за адресою: вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30, під’їзд №1, м. Київ, 01010, особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої підтверджені відповідно до законодавства;
• може бути надіслане на електронну адресу суду Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або через заповнення електронної форми на веб-сайті суду.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.