Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом жовтня-грудня 2018 року
03.10.2018 року введено в дію штатний розпис Шостого апеляційного адміністративного суду, затверджений Державною судовою адміністрацією України 23.10.2018 року, відповідно до якого у самостійному структурному підрозділі відділу правової роботи створено Сектор по роботі зі зверненнями громадян.
І. Протягом жовтня-грудня 2018 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 244 документи що були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити фізичних осіб – 94, з них:
- про видачу копії судового рішення – 15;
- про надання інформації у справі – 50;
- інші (про видачу виконавчого документу, про відкладення розгляду справи, про усунення порушень, про поновлення провадження, про роз’яснення рішення, щодо належного розгляду справи, щодо протиправних дій посадових осіб, надання копій документів, про повернення документів, відзив на апеляційну скаргу, про розшук апеляційної скарги, про надання аудіозапису - 29.
Запити юридичних осіб – 100, з них:
- про надання інформації у справі – 5;
- про видачу копії судового рішення – 17;
- інші (про продовження строку на усунення недоліків, про видачу виконавчого листа, про направлення матеріалів, запит на інтерв’ю, про залучення документів до справи, про надання копії платіжного доручення, клопотання про поновлення строку на апеляційне провадження, про звільнення від сплати судового збору, про забезпечення позову, апеляційна скарга, про відкладення розгляду справи, тощо) – 78.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 50, з них:
- Верховного Суду – 6;
- Вищої ради правосуддя - 33;
- Державної судової адміністрації України – 3;
- Міністерства юстиції України - 1;
- з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 7;
II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 198 відповідей.
- до органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади з індексом 02.5-08 - 18 відповідей;
- юридичним особам за індексом 02.5-09 - 32 відповіді;
- фізичним особам за індексом 02.5-10 – 51 відповідь;
- за запитами про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11 - 10 листів;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 - 61 лист;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13 - 6 листів;
- щодо листування з Вищою радою правосуддя з індексом 02.5-15 - 15 листів;
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 5.
В.о. начальника відділу О.О.Орлов