Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом жовтня 2018 року

І. Протягом жовтня 2018 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 62 документи, що були передані на опрацювання до відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 24, з них:

  • про видачу копії судового рішення –2;
  • про надання інформації у справі –5;
  • про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору –4;
  • інші (про продовження строку на усунення недоліків, поновлення провадження, щодо належного розгляду скарги, щодо належного організаційного забезпечення  судового процесу, про усунення порушень, про розмір виплаченої заробітної плати  судді, про надання реєстрів відправлення документів у справі, про надання документів для усунення недоліків апеляційної скарги, про копіювання матеріалів справи,  тощо)- 13

Запити фізичних осіб – 24,  з них:

  • про надання інформації у справі –13 ;
  • про видачу копії судового рішення –2 ;
  • інші (щодо протиправних дій посадових осіб, щодо реєстрації та розподілу справи, про роз’яснення судового рішення, про надання звіту про автоматизований розподіл справи, про надання пояснень щодо розгляду справи, відповіді на листи тощо) – 9.

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 14, з них:

  • Вищої ради правосуддя -9;
  • Державної судової адміністрації України-2;
  • з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 3;

II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 36 відповідей.

Т.в.о. начальника відділу                                                         О.О.Орлов

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65