Facebook Twitter Youtube

З юриспруденції в журналістику

Зайшовши в кімнату, ми побачили статного чоловіка з приємною посмішкою. Чорне волосся гармоніювало з діловим стилем вбрання. Спілкування почалося невимушено. Це був наш другий за сьогодні лектор – заступник головного редактора газети «Закон і Бізнес» Валентин Богунов.

Раніше працював юристом у державному органі, але дружина завагітніла і потрібно було заробляти більше. Тому, коли з’явилася вакансія журналіста, довго не зволікав, тим паче Валентин давно про це мріяв. «Писати вмів, перекваліфіковуватися було не складно», – посміхаючись, розповідає доповідач.

Тема лекції була «Чого хочуть юристи?». Валентин ґрунтовно підготувався до неї, підготувавши презентацію не тільки з порадами, але і з прикладами неправильно написаних матеріалів, пояснив, що його спантеличило та чому.

Ділився правилами написання журналістських текстів: думати як читач, ставити  головне на початок, робити короткий та зрозумілий лід (англ. lead – ред.), ховати в заголовок «психогачок», викидати з тексту зайве та перевіряти термінологію. На жаль, мало хто дотримується такої концепції.

Надав список джерел, з яких варто черпати офіційну інформацію: судові рішення (відкритий доступ), корпоративні новини (повідомлення прес-служби), інтерв’ю (власне виробництво), репортажі із засідань (власне виробництво), сторонні повідомлення (від державних органів, громадських організацій). Зрозуміло, що всі вони мають власну специфіку висвітлення.

Відкрив нам формулу виграшної новини, яка визначається темою, якістю тексту та потребою у матеріалі. Докладніше додав про психогачки, які любить читацька аудиторія (питання та відповіді, досвід, таємниця та інтрига, плітки, цифри, страхи або гарантії, «сіль на рану», нестандартний підхід).

Валентин не тільки висвітлював матеріал з погляду юриспруденціїї, але й погоджував з нами свої слова, адже є професійним юристом, а не журналістом. Це було приємно, адже людина, маючи журналістський стаж, не боїться показатися необізнаною, а навпаки, відкрита для нового. Насамкінець лектор закликав творити якісний контент та дав відповіді на деякі питання.

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •