Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли протягом липня 2019 року
І. Протягом липня 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 11 звернень. З них:
- Скарга на втрату заяви працівниками Окружного адміністративного суду м. Києва або працівниками Шостого ААС
Скаржнику надано обґрунтовану відповідь з приводу питань, викладених у скарзі.
- Скарга, яка надійшла на телефонну «гарячу» лінію ДСА України щодо довготривалої реєстрації апеляційної скарги.
Скаржнику надано відповідь та повідомлено про п.15.5 п.15 Розділу VII «Перехідні положення» та про направлення апеляційної скарги до суду першої інстанції.
-Скарга на дії судді Шостого ААС, яка подана по телефону, відповідно до вимог ЗУ «Про звернення громадян».
Скаржнику надано інформацію про рух справи та роз’яснено повноваження голови суду.
- Скарга щодо видачі виконавчого листа.
Скаржнику повідомлено про повернення справи до суду першої інстанції та роз’яснено порядок видачі виконавчого листа.
- пропозиція про розгляд питання щодо подвійної оплати робочого часу суддям Шостого ААС.
Заявнику повідомлено, що суддівська винагорода регулюється Законом України «Про судоустрій і статус суддів» та не може визначатися іншими нормативно-правовими актами та роз’яснено повноваження голови суду.
-Електронне звернення щодо довготривалого розгляду справи.
Заявнику надана інформація у справі та повідомлено про прийняте рішення.
- 3 Заяви про державні злочини, яка надійшла на електронну адресу Шостого ААС.
Заявнику повідомлено, що вирішення питань не відноситься до компетенції Шостого ААС та роз’яснено про право звернення за правовою допомогою. Заява яка надійшла до суду 31.07.2019 перебуває на опрацюванні.
- Звернення про обговорення питання недостатності налаштування АСДС щодо спеціалізації при здійсненні автоматизованих розподілів справ між суддями у судах, де спеціалізація суддів з розгляду конкретних категорій судових справ не запроваджувалась.
Станом на 05.08.2019 вказане звернення перебуває на опрацюванні.
- Звернення щодо прискорення розгляду документів.
Заявнику повідомлено про відсутність справи за вказаними реквізитами у суді апеляційної інстанції, повідомлено, що вирішення питань, викладених у заяві не відноситься до компетенції Шостого ААС.
Протягом липня 2019 року до сектору надійшло 2 повторних звернення.
Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.
Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.
Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого ААС Сектором відділу правової роботи за вказаний період надано відповідь на 8 звернень.
ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Шостого ААС за липень 2019 року встановлено:
№ п/п |
П.І.Б. та посада |
Дата |
Кількість осіб |
Зміст звернень |
|
записано |
з’явились |
||||
3 1 |
Горяйнов А.М. (голова суду) |
09.07.19 |
3 |
3 |
щодо труднощів у винесенні судового рішення; щодо перерахунку пенсії ліквідатора ЧАЕС 1 категорії щодо повернення справи до суду першої інстанції
|
2 |
Герасименко І.Є. (керівник апарату суду) |
12.07.19 15.07.19 17.07.19 30.07.19 |
5 |
3 |
щодо повернення справ до суду першої інстанції |
Всього: |
8 |
6 |
|
На питання, порушені на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.