Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом листопада 2024 року
Протягом листопада 2024 року до відділу правового забезпечення, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 200 документів, з них:
Запити юридичних осіб - 72, з них:
- про видачу копії судового рішення - 13;
- про надання інформації - 13;
- про повернення коштів - 23;
- про надіслання платіжного доручення - 4;
- про прискорення розгляду справи - 2;
- клопотань - 3;
- інші (додаткові пояснення, заява, про залишення заяви без розгляду, про поновлення строку на а/с, про продовження строку, відзив на апеляційну скаргу, запит на витребування документів, про усунення недоліків, про забезпечення явки, тощо) – 14.
Запити фізичних осіб - 110, з них:
- про надання інформації у справі - 70;
- про видачу копії судового рішення - 3;
- заяв - 3;
- про прискорення розгляду а/с -5;
- ознайомлення з матеріалами справи - 1;
- про видачу виконавчого листа - 1;
- про повернення судового збору - 2;
- - інші (про поновлення провадження строку, про прискорення розгляду справи, про долучення доказів, про врегулювання спору в досудовому порядку, про вступ у справу як представника, про повторний автоматизований розподіл справи, заява про відвід, застосування заходів процесуального впливу, про повернення помилково надісланого листа, тощо) -25.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади - 18, з них:
- Верховного Суду - 10;
- Міністерства юстиції України - 1;
- Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів - 7.
ІІ. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правового забезпечення, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації за вказаний період надано 164 відповіді:
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 - 29 відповідей;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 - 90 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 - 15 листів;
- листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 6 листів;
- щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації за індексом 02.5-09 – 6 відповідей;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 - 17 листів;
- документи (копії позовних заяв, клопотання, заперечень, претензій) щодо розгляду справ за участю ШААС з індексом 02.5-14 - 1 документ.
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 3;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 4;
Службових записок - 7.