Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом жовтня 2024 року
Протягом жовтня 2024 року до відділу правового забезпечення, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 225 документів, з них:
Запити юридичних осіб - 80, з них:
- про видачу копії судового рішення - 16;
- про надання інформації - 22;
- про повернення коштів - 15;
- про видачу виконавчого листа - 2;
- про надіслання платіжного доручення - 5;
- запитів - 2;
- клопотань - 3;
- апеляційні скарги - 3;
- інші (касаційна скарга, заява, заперечення, про надання доказів, про можливе припинення подачі електроенергії, про помилково надісланий лист, про прискорення розгляду справи, щодо рішення взятого до відома, тощо) - 12.
Запити фізичних осіб - 118, з них:
- про надання інформації у справі - 57;
- про видачу копії судового рішення - 17;
- заяв - 8;
- відзив на а/с - 1;
- клопотань - 5;
- ознайомлення з матеріалами справи - 2;
- про прискорення розгляду а/с -5;
- про повернення судового збору - 2;
- - інші (про поновлення провадження у справі, про надання доступу до справи, про надання доступу до запису судового засідання, апеляційна скарга, про повторне витребування справи 2, відповідь на відзив, про відкриття провадження про банкрутство, доповнення до заяви, щодо судового контролю, запит, касаційна скарга, про відкликання довіреності, щодо передачі звернення, щодо судового контролю, про прискорення передачі справи до суду першої інстанції, тощо) - 21.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади - 27, з них:
- Верховного Суду - 5;
- ВП Верховного Суду - 1;
- Державної судової адміністрації України - 5;
- Міністерства юстиції України - 9;
- Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів - 7.
ІІ. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правового забезпечення, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації за вказаний період надано 224 відповіді:
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 - 47 відповідей;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 - 119 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 - 23 листа;
- листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 11 листів;
- щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації за індексом 02.5-09 – 6 відповідей;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 - 18 листів.
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 4;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 8;
Службових записок - 2.