Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом грудня 2021 року
Протягом грудня 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 248 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб - 79, з них:
- про видачу копії судового рішення - 6;
- про надіслання платіжного доручення - 12;
- про надання інформації - 4;
- про повернення помилково сплачених коштів - 22;
- про продовження строку на усунення недоліків а/с - 7;
- на виконання вимог ухвали - 2;
- про виправлення описки - 2;
- інші (про виправлення помилки у виконавчому документі, про роз’яснення судового рішення, про залучення у якості третьої особи, про заміну сторони (2), про перенесення с/з, про повернення матеріалів, як помилково направлених, письмові пояснення, про ознайомлення з матеріалами справи, акт про повернення листа, заява стосовно справи судді Грибан І.О., про видачу виконавчого листа, тощо) - 24.
Запити фізичних осіб - 98, з них:
- про надання інформації у справі - 55;
- про видачу копії судового рішення - 7;
- про видачу виконавчого листа -7 ;
- щодо повернення судового збору - 1;
- про ознайомлення з матеріалами справи - 4;
- - інші (заяви, про скасування незаконних постанов, відзив, відкрите звернення , додаток до апеляційної скарги, анкета, пояснення, відмова від запиту, про причини не виготовлення рішення, щодо невиконання рішення суду, скарга, тощо) - 24;
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади - 71, з них:
- Державної судової адміністрації України - 12;
- Верховного Суду -26 ;
- Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів - ЗО;
- Міністерства юстиції України -2;
- Народного депутата України - 1.
- Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 188 відповідей:
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 - 11 відповідей;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 -85 відповідей;
- щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 - 6 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 - 54 листа;
- листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 10 листів;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 - 16 листів;
- документи (копії позовних заяв, апеляційних скарг, клопотань, заперечень, претензій) -6.
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 14;
Підготовлено службових записок - 19;
Складено довідок - 2;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції -1 ;