Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом листопада 2021 року

І. Протягом листопада 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 235 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 84, з них:

  • про видачу копії судового рішення – 6;
  • про видачу виконавчого листа – 2;
  • про надіслання платіжного доручення – 10;
  • про надання інформації - 17;
  • про ознайомлення з матеріалами справи – 2;
  • касаційна скарга – 3;
  • відзив на апеляційну скаргу – 3;
  • про повернення помилково сплачених коштів - 15;
  • про поновлення строку на а/с -2;
  • про усунення недоліків а/с – 2;
  • інші (про повернення помилково направлених документів, про звільнення від сплати судового збору, про забезпечення реєстрації а/с, клопотання, про продовження строку на апеляційне оскарження, про відстрочення від сплати судового збору, про повернення листа, про повернення виконавчих документів, про заміну відповідача у справі, карта - витяг постанови, про заміну відповідача у справі, про закриття кримінального провадження, тощо) - 22.

Запити фізичних осіб – 81, з них:

  • про надання інформації у справі – 40;
  • про видачу копії судового рішення – 6;
  • про видачу виконавчого листа – 5;
  • щодо повернення судового збору – 2;
  • заява - 7 ;
  • інші (про ознайомлення з матеріалами справи, клопотання, повідомлення, пояснення, про відкладення справи, про надання довідки, про надання копій матеріалів, про направлення справи до суду першої інстанції, про поновлення строку на апеляційне оскарження, уточнення до заяви, щодо внесення змін до ЄДРСР, запит, тощо) - 21;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 70, з них:

  • Державної судової адміністрації України – 6;
  • Верховного Суду – 30;
  • Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 34;
  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 184 відповіді:
  • щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 – 27 відповідей;
  • щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 – 53 відповіді;
  • щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 – 8 відповідей;
  • документи з розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-14 – 4 листа;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 – 70 листів;
  • листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 9 листів;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 – 12 листів;
  • листування з правоохоронними органами щодо можливого вчинення правопорушення з індексом 02.5-13 – 1 лист.

 

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 11;

Підготовлено службових записок - 20;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 1;

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •