Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом вересня 2021 року
І. Протягом вересня 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 150 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб – 40, з них:
- про видачу копії судового рішення – 10;
- про надіслання платіжного доручення – 9;
- про надання інформації - 5;
- відзив на апеляційну скаргу – 4;
- про повернення помилково сплачених коштів - 3 ;
- про поновлення строків усунення недоліків а/с – 2;
- інші (заперечення, про видачу копії технічного запису с/з, звіт про виконання ухвали Шостого ААС, про прискорення розгляду справи, про направлення документів, тощо) -7.
Запити фізичних осіб – 73, з них:
- про надання інформації у справі – 44;
- про ознайомлення з матеріалами справи – 4;
- про видачу копії судового рішення – 6;
- про видачу виконавчого листа – 2;
- відзив на а/с – 2;
- щодо повернення судового збору – 1;
- щодо не реєстрації позовної заяви в ОАС м. Києва -3;
- інші (про проведення с/з в режимі відеоконференції, про прискорення розгляду справи, щодо затримки відправки справи до суду 1 інстанції, про неможливість прочитати заяву, про направлення документів, лист, лист про виконання рішення суду, заява про злочин, відповідь на лист, тощо) - 11 ;
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 37, з них:
- Державної судової адміністрації України – 8;
- ТУ ДСА У Черкаській області – 1;
- Міністерства юстиції України -1;
- Верховного Суду – 6;
- Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 20;
- Вищої ради правосуддя – 1.
II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 105 відповідей:
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 – 15 відповідей;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 – 40 відповідей;
- щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 – 8 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 – 21 лист;
- листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 9 листів;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 – 10 листів;
- документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-14 - 2 документа.
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 9;
Підготовлено службових записок - 11;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 2;