Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом серпня 2021 року

І. Протягом серпня 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 162 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 67, з них:

  • про видачу копії судового рішення – 14;
  • про надіслання платіжного доручення – 6;
  • про надання інформації - 10;
  • відзив на апеляційну скаргу – 3 ;
  • про повернення помилково сплачених коштів - 15 ;
  • про видачу виконавчого листа – 3;
  • інші (про усунення недоліків, щодо дотримання процесуальних строків, скарга, супровідний лист у справі, додаткові пояснення, доповнення до клопотання, постанова про закінчення виконавчого провадження, про заміну боржника у виконавчому провадженні, про направлення документу для виконання, про продовження пропущеного строку, про приєднання документів до матеріалів справи, наказ про внесення змін до примірних правил пропуску осіб до будинків (приміщень) суду, тощо) - 18.

Запити фізичних осіб – 68, з них:

  • про надання інформації у справі – 37;
  • про видачу копії судового рішення – 8;
  • про видачу виконавчого листа – 4;
  • щодо повернення судового збору – 4;
  • про прискорення розгляду справи – 2;
  • інші (про ознайомлення з матеріалами справи, відповідь на лист, повідомлення про відсутність матеріалів в електронній справі, про зазначення доказів, відзив на а/с, лист, клопотання, про прискорення направлення матеріалів справи до суду першої інстанції, про зазначення доказів, про приєднання документу до справи, тощо) - 15;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 23, з них:

  • Державної судової адміністрації України – 6;
  • Верховного Суду – 2;
  • Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 14;
  • Вищого антикорупційного суду – 1;

II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 131 відповідь:

  • щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 – 29 відповідей;
  • щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 – 54 відповіді;
  • щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 – 4 відповіді;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 – 22 листа;
  • листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 2 листа;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 – 14 листів;
  • документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-14 - 6 документів.

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору – 14;

Підготовлено службових записок - 16;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 3;

 

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •