Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом березня 2021 року

І. Протягом березня 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 160 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 72, з них:

  • про видачу копії судового рішення – 13;
  • про надіслання платіжного доручення – 4;
  • про надання інформації - 7;
  • відзив на апеляційну скаргу – 2;
  • про відкликання апеляційної скарги – 4;
  • про видачу виконавчого листа – 5;
  • про продовження строку на усунення недоліків – 5;
  • про продовження строку на апеляційне оскарження – 6;
  • про відстрочку у сплаті судового збору – 3;
  • про повернення помилково сплачених коштів - 7;
  • інші (про ознайомлення з матеріалами справи, супровідні листи, щодо повернення справи, заява - заперечення, заява, клопотання, про сплату судового збору, про відвід судді, про надання протоколу, про помилкове направлення заяви, лист направлення документів не за адресою, про перенесення розгляду справи, про отримання копії технічного запису судового засідання, тощо) - 16.

Запити фізичних осіб – 70, з них:

  • про надання інформації у справі – 20;
  • про видачу копії судового рішення – 12 ;
  • про видачу виконавчого листа – 7;
  • про прискорення розгляду справи – 3;
  • про відсутність документів в електронній справі – 4;
  • про повернення судового збору як помилково сплаченого – 6;
  • про вступ у справу як представника – 2;
  • інші (ознайомлення з матеріалами справи, повідомлення комісії з питань вирішення спорів, про залишення заяви без розгляду, розписка, про направлення апеляційної скарги на електронну адресу, щодо повернення справи до суду першої інстанції, про повернення ухвали, про видачу копії технічного запису судового засідання, листи, клопотання, заяви, тощо) - 16;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 18, з них:

  • Державної судової адміністрації України - 7;
  • Верховного Суду – 1;
  • Міністерства юстиції України - 3;
  • Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів - 7.

 

II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 126 відповідей:

  • щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 – 24 відповіді;
  • щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 - 49 відповідей;
  • щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 – 7 відповідей;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 – 25 листів;
  • щодо листування з Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів з індексом 02.5-06 – 1 лист;
  • листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 2 листа;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 - 16 листів;
  • документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-14 – 2 документа.

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 14;

Підготовлено службових записок - 11;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 2;

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •