Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом лютого 2021 року
І. Протягом лютого 2021 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 147 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб – 79, з них:
- про видачу копії судового рішення – 12;
- про ознайомлення з матеріалами справи – 3;
- про надання інформації - 9;
- відзив на апеляційну скаргу – 4;
- про повернення помилково сплачених коштів - 22;
- інші (відкликання апеляційної скарги – 2, заява про отримання довідки, про поновлення строку на апеляційне оскарження, про направлення документів за належністю, про відстрочку у сплаті судового збору, про направлення постанови до відома, про видачу виконавчого листа, про направлення документів за належністю, про усунення недоліків, виконання вимог ухвали, про надіслання платіжного доручення, відкликання та повернення направленої заяви, тощо) - 29.
Запити фізичних осіб – 49, з них:
- про надання інформації у справі – 26;
- про видачу копії судового рішення – 9 ;
- про повернення судового збору як помилково сплаченого – 1;
- інші (ознайомлення з матеріалами справи, відзив на а/с, для приєднання до матеріалів справи документів, про забезпечення адміністративного позову, про поновлення провадження, скарга, заява про проведення службового розслідування, про зміну запобіжного заходу, відсутність матеріалів у електронній справі тощо) - 13;
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 19, з них:
- Державної судової адміністрації України - 8;
- Національної школи суддів України – 1;
- Міністерства юстиції України - 2;
- Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів - 8.
II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 116 відповідей:
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-10 – 30 відповідей;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-11 - 34 відповіді;
- щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-09 – 9 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-07 – 19 листів;
- листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-08 - 1 лист;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-12 - 18 листів;
- документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-14 – 5 документів.
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 18;
Підготовлено службових записок - 16;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції - 1;