Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів влади, що надійшли до Шостого ААС протягом листопада 2020

ЗВІТ

ПРО стан розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли до ШОСТОГО апеляційного адміністративного суду

протягом листопада 2020 року

 

 

І. Протягом листопада 2020 року до відділу правової роботи Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 150 документів, які були передані на опрацювання до сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб –58, з них:

  • про видачу копії судового рішення –9;
  • про надання інформації у справі –14;
  • про надіслання платіжного доручення-8;
  • відзив на апеляційну скаргу –3;
  • про повернення помилково сплачених коштів-5;
  • про ознайомлення з матеріалами справи-2;
  • інші (продовження строку на усунення недоліків; про усунення недоліків а/с, про звільнення від сплати судового збору; письмові пояснення, про доучення документів до справи, про повернення оригіналу платіжного доручення, заява щодо вчинення кримінального правопорушення, про виключення тексту постанови з ЄДРСР, про витребування справи, лист, про видачу виконавчого листа, тощо) -17.

Запити фізичних осіб –64, з них:

  • про надання інформації у справі –21;
  • про видачу копії судового рішення –11;
  • про повернення помилково сплачених коштів-3;
  • про ознайомлення з матеріалами справи-1;
  • про видачу виконавчого листа-8;
  • інші (про вступ у справу в якості представника, лист, квитанції Укрпошти, про витребування справи, про долучення документів до матеріалів справи (2), про прискорення розгляду справи, про надання рекомендованого поштового повідомлення, відповідь на лист, клопотання у справі, тощо) -20;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади –28, з них:

  • Державної судової адміністрації України-7;
  • Верховного Суду-4;
  • Міністерства юстиції України-5;
  • Судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів-12.

 

  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 118 відповідей:
  • щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-12–24 відповіді;
  • щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-13 - 38 відповідей;
  • щодо листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11-7 відповідей;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-09 – 31 лист;
  • листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-10- 4 листа;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-14- 7 листів;
  • щодо листування з правоохоронними органами щодо можливого вчинення правопорушення з індексом 02.5-15 -2 листа.
  • документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-16-5 документів.

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору -8;

Підготовлено службових записок-8;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції-5;

 

 

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65