Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом червня 2020 року

І. Протягом червня 2020 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов 239 документів, які були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 52, з них:

  • про видачу копії судового рішення – 7;
  • про надання інформації у справі – 16;
  • про ознайомлення з матеріалами справи – 4;
  • про повернення помилково сплачених коштів – 5;
  • про надіслання платіжного доручення – 5;
  • відзив на апеляційну скаргу – 3;
  • інші, (про прискорення розгляду справи, активація картки в реєстрі, постанова про накладення адміністративного стягнення, про виконання постанови, про зупинення провадження у справі, про відкриття апеляційного провадження, скарга, про направлення за належністю, про перенаправлення повістки, тощо) – 12.

Запити фізичних осіб – 167, з них:

  • про надання інформації у справі – 134;
  • про видачу копії судового рішення – 13;
  • про повернення помилково сплачених коштів – 2;
  • інші (лист, відповідь на відзив, про ознайомлення з матеріалами справи, про проведення службового розслідування, доповнення до а/с, про видачу виконавчого листа, про прискорення розгляду справи, уточнення до заяви, про приєднання до матеріалів справи актуальну практику ВП ВС , тощо) – 18;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 20, з них:

 

  • Державної судової адміністрації України – 5;
  • Верховного Суду – 7
  • Вищої ради правосуддя – 3;
  • З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 5.
  • II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 105 відповідей:
  • щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-12 – 30 відповідей;
  • щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-13 – 42 відповіді;
  • листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11 – 5 відповідей;
  • щодо листування з Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів України з індексом 02.5-08 – 1 відповідь.
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-09 – 14 листів;
  • листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-10 – 5 листів;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-14 – 7 листів;
  • документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-16 – 1 документ.

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору – 8;

Підготовлено службових записок – 10;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції – 4.

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65