Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом березня 2020 року
І. Протягом березня 2020 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 107 документів, які були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб – 57, з них:
- про видачу копії судового рішення – 3;
- про надання інформації у справі – 14;
- про ознайомлення з матеріалами справи – 3;
- про повернення помилково сплачених коштів – 6;
- відзив на апеляційну скарги – 3;
- інші (про доцільність вивчення та узагальнення практики Верховного суду суддями ШААС, про усунення недоліків апеляційної скарги, про надіслання платіжного доручення, повідомлення щодо відновленя виконавчого провадження, лист щодо виконання постанови, про вилучення платіжного доручення, про висловлювання поваги, про звільнення від сплати судового збору, про надіслання до відома постанови, про направлення платіжного доручення, про повернення виконавчого листа, про повернення документів, про поновлення строку на апеляційне оскарження, про продовження строку на апеляційне оскарження, лист до відома, щодо надання дублікату ключів, щодо розгляду Європейським судом справ, тощо) – 28.
Запити фізичних осіб – 33, з них:
- про надання інформації у справі – 14;
- про видачу копії судового рішення – 2;
- про видачу подання про сплату судового збору – 4;
- інші (про повернення справи до суду першої інстанції, про направлення справи за підсутністю, щодо видачі виконавчого листа, про поновлення строку на апеляційне оскарження, клопотання, про прискорення розгляду справи, відповідь на лист, відповідь на письмові пояснення, зауваження по веденню справи, скарга, тощо) – 10.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 17, з них:В
- Верховного Суду – 1;
- Державної судової адміністрації України – 5;
- Вищої ради правосуддя – 1;
- Міністерства юстиції України – 3;
- з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 7.
II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 87 відповідей:
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-12 – 23 відповіді;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-13 – 32 відповіді;
- листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11 – 9 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-09 – 16 листів;
- листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-10 – 1 лист;
- щодо листування з Вищою радою правосуддя з індексом 02.5-08 – 1 лист;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-14 – 3 листи;
- документи щодо розгляду справ за участю Шостого ААС з індексом 02.5-16 – 1 документ.
Листування щодо відомостей про виконання судового рішення з індексом 02.5-17 – 1 документ.
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору – 3;
Підготовлено службових записок – 12;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції – 5.