Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом січня 2020 року
І. Протягом січня 2020 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 104 документа, які були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб –29, з них:
- про видачу копії судового рішення –2;
- про надання інформації у справі –5;
- про повернення помилково сплачених коштів-4;
- інші (про розгляд справи без участі представника, відзив на а/с, щодо усунення недоліків а/с, про надіслання повідомлення про переведення Терпелюка Р.С., про продовження строку для усунення недоліків, щодо дій колегій суду про відмову у прийнятті участі у розгляді справи, про надіслання платіжного доручення, про поновлення строків подачі а/с, пояснення у справі, виконання вимог ухвали суду, про продовження строків для сплати судового збору, постанова у справі надіслана до відома, повідомлення про отримання ухали стороною, про сплату судового збору, тощо)-18.
Запити фізичних осіб –49, з них:
- про надання інформації у справі –20;
- про видачу копії судового рішення –14;
- про видачу подання про сплату судового збору-1;
- інші (про здійснення головою ШААС контролю за апаратом ШААС, повідомлення стосовно актуальної практики ВС, про надіслання документів у справі, про видачу копії технічного запису, про надання роздруківки журналів судового засідання, повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство, про прийняття а/с, про розгляд заяви, помилково направленої до КААС, відзив на а/с, тощо) -14;
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади –26, з них:
- Верховного Суду –7;
- ТУ ДСА України у м. Києві-1;
- Державної судової адміністрації України-8;
- Народного депутата України-2;
- З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів-8.
- II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 85 відповідей:
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-12 –12 відповідей;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-13 –29 відповідей;
- листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11- 9 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-09 – 25 листів;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-14- 2 листа;
- щодо листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернень громадян з індексом 02.5-10-8 листів;
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору -2;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції-4.