Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом грудня 2019 року
І. Протягом грудня 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 107 документів, які були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб –43, з них:
- про видачу копії судового рішення –8;
- про надання інформації у справі – 5;
- про повернення помилково сплачених коштів – 5;
- інші (щодо винесення несправедливого рішення, про передачу справи до суду першої інстанції, про повернення оригіналу платіжного доручення, про повернення виконавчого документа, рішення про застосування штрафних санкцій, клопотання про поновлення строку на апеляційне оскарження, клопотання про зупинення провадження у справі, про направлення копій платіжних доручень, щодо розгляду справи за відсутності представника, про надіслання платіжного доручення, про заміну відповідача, повідомлення про відкриття кримінального провадження, відповідь на лист, про долучення платіжного доручення, про видачу виконавчого листа, про відкликання помилково поданого клопотання, про ознайомлення з матеріалами справи, тощо) – 25.
Запити фізичних осіб –32, з них:
- про надання інформації у справі – 11;
- про видачу копії судового рішення – 5;
- інші (запит по справі, про передачу справи, про надіслання виконавчого листа, про закриття провадження у справі, про врегулювання спору у справі, про видачу копії звукозапису у справі, про видачу виконавчого листа, про реєстрацію апеляційної скарги,відзив на апеляційну скаогу, доповнення до заяви, апеляційна скарга, доповнення до клопотання, заява, тощо) – 16;
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 32, з них:
- Верховного Суду – 4;
- Секретаріат Уповноваженого ВРУ з прав людини – 2;
- Державної судової адміністрації України – 9;
- З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 17.
- II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 99 відповіді.
- документи щодо розгляду справ за участю ШААС з індексом 02.5-08 – 1 документ;
- щодо листування за запитами юридичних осіб за індексом 02.5-09 – 28 відповідей;
- щодо листування за запитами фізичних осіб за індексом 02.5-10 – 7 відповідей;
- листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11-11 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 -16 листів;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13 – 7 листів;
- щодо листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернень громадян з індексом 02.5-14 – 28 листів;
- щодо листування з Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів України з індексом 02.5-15 – 1 лист;
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору – 11;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції – 6.