Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом листопада 2019 року

І. Протягом листопада 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 95 документів, які були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб –36, з них:

  • про видачу копії судового рішення –4;
  • про надання інформації у справі –3;
  • про повернення помилково сплачених коштів-9;
  • інші (про направлення за належністю помилково надісланої копії судового рішення, про направлення оригіналу платіжного доручення, про здійснення виплати, щодо виконання ухвали суду, про ознайомлення з матеріалами справи, про приєднання постанови до матеріалів справи, вимога виконавця, про розгляд справи без участі сторони, про повернення виконавчого документа, про видачу виконавчого листа, повідомлення, клопотання про долучення платіжного доручення, про долучення документів до матеріалів справи, про надання фактів можливого втручання у діяльність судової системи, тощо)-20.

Запити фізичних осіб –27, з них:

  • про надання інформації у справі –11;
  • про видачу копії судового рішення –5;
  • про повернення помилково сплачених коштів-2;
  • інші ( про долучення платіжного доручення, щодо виконання рішення Європейського суду з прав людини, відзив на апеляційну скаргу, клопотання про заміну відповідача, повідомлення щодо виконання рішення суду, про доручення постанови та виконавчого листа у справі, про отримання виписки, щодо вжиття заходів, про поновлення строку, відзив на апеляційну скаргу, тощо) -9;

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади –32, з них:

  • Верховного Суду –19;
  • Державної судової адміністрації України-1;
  • З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів -12.
  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 84 відповіді.
  • документи щодо розгляду справ за участю ШААС з індексом 02.5-08 - 1 документ;
  • юридичним особам за індексом 02.5-09 – 14 відповідей;
  • фізичним особам за індексом 02.5-10 –24 відповіді;
  • листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11-2 відповіді;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 -16 листів;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13- 11 листів;
  • щодо листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернень громадян з індексом 02.5-14-11 листів;
  • щодо листування з Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів України з індексом 02.5-15-1 лист;
  • щодо листування з правоохоронними органами щодо можливого вчинення правопорушення з індексом 02.5-16-2 листи;

     -    листування щодо відомостей про виконання судових рішень з індексом 02.5-18- 2 листи;

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору -8;

Складено довідок про повернення поштової кореспонденції-1.

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65 •