Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом вересня 2019 року
І. Протягом вересня 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 67 документів, що були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб – 32, з них:
- про видачу копії судового рішення – 4;
- про надання інформації у справі – 7;
- про повернення помилково сплачених коштів – 9;
- інші (апеляційна скарга, про відкладення розгляду справи, про долучення платіжного доручення, про повернення оригіналу квитанції, про надіслання рішення до відома суддів, про витребування справи, про витребування апеляційної скарги, про внесення змін назви представника позивача, про поновлення строку, підтверджуючий документ про здійснення виплати, скарга, клопотання, тощо) – 12;
Запити фізичних осіб –19, з них:
- про надання інформації у справі – 7;
- про видачу копії судового рішення – 4;
- інші (щодо затягування розгляду справи, про видачу виконавчого листа, про витребування апеляційної скарги, про надання протоколів автоматизованого розподілу справ, про направлення копії відповіді, про поновлення строку, про зобов’язання подати звіт про виконання судового рішення, щодо реєстрації апеляційної скарги, тощо) – 8.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади –16, з них:
- Верховного Суду – 4;
- Вищої рада правосуддя – 3;
- Державної судової адміністрації України – 1;
- З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 8.
- II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 56 відповідей.
- юридичним особам за індексом 02.5-09 – 19 відповідей;
- фізичним особам за індексом 02.5-10 – 13 відповідей;
- листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11 – 1 відповідь;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 – 14 листів;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13 – 5 листів;
- щодо листування з Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів України з індексом 02.5-15 – 1 лист;
- щодо листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-14 – 2 листи;
- листування щодо відомостей про виконання судових рішень з індексом 02.5-18 – 1 лист;
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору – 5;
Складено довідок про повернення поштової кореспонденції – 2.