Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом червня 2019
І. Протягом червня 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 81 документ, що були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити юридичних осіб – 31, з них:
- про видачу копії судового рішення – 3;
- про надання інформації у справі – 5;
- про повернення помилково сплачених коштів – 3;
- інші ( про видачу копії технічного запису судового засідання, про повернення виконавчого документа, про усунення недоліків, про продовження строку для усунення недоліків, про повернення оригіналу платіжного доручення, про направлення за належністю документів, про поновлення строку на апеляційне оскарження, про ознайомлення з матеріалами справи, заперечення на апеляційну скаргу, повернення виконавчого документу, про видачу виконавчого листа, про направлення листа за належністю, про розгляду справи, щодо вжиття заходів, інформаційний лист, про доручення до матеріалів справи, тощо) – 20;
Запити фізичних осіб – 28, з них:
- про надання інформації у справі – 15;
- про видачу копії судового рішення – 6;
- інші (відзив, клопотання про заохочення, про залишення заяви без розгляду, про зміну адреси листування, письмове повідомлення, про приведення рішення у відповідність,прискорення відправки справи до суду першої інстанції, інформаційний запит тощо) – 7.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 22, з них:
- Вищої ради правосуддя – 6;
- Верховного Суду – 3;
- Ради суддів України – 1;
- Державної судової адміністрації України – 1;
- ТУ ДСА України – 1;
- Урядового уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 2;
- З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 8.
- II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 77 відповідей.
- юридичним особам за індексом 02.5-09 – 13 відповідей;
- фізичним особам за індексом 02.5-10 – 30 відповідей;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 – 21 лист;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13 – 3 листи;
- щодо листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-14 – 4 листи;
- щодо листування з Вищою радою правосуддя з індексом 02.5-15 – 5листів;
- листування щодо відомостей про виконання судових рішень з індексом 02.5-18 – 1 лист;
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору – 4.