Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом квітня 2019
І. Протягом квітня 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 122 документа, що були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити фізичних осіб – 41, з них:
- про видачу копії судового рішення – 5;
- про надання інформації у справі –11;
- інші (про прискорення розгляду справи, офіційне повідомлення на дії ЦВК щодо незаконних виборів (12), відвід судді, заява про зловживання відповідачем процесуальними правами (2), заява про злочин (3), про розгляд справи за участю сторони, про дотримання процесуальних прав, про видачу виконавчого документу, про відсутність надання відповіді на заяву, подану через електронний суд, тощо) - 25;
Запити юридичних осіб –38 , з них:
- про надання інформації у справі –7;
- про видачу копії судового рішення – 5;
- інші (ознайомлення з матеріалами справи, відповідь на лист, відзив на апеляційну скаргу, про доручення до матеріалів справи платіжного доручення (2), пояснення у справі-2, про залишення без розгляду заяви від 18.04.2019 року, про призначення справи до розгляду на більш ранній термін (2), про продовження строку на усунення недоліків, про повторне направлення копії технічного запису, про доручення до матеріалів справи реєстр відправлених листів, про зменшення розміру витрат на правничу допомогу, про направлення копії матеріалів реєстраційної справи, про видачу подання на повернення помилково сплачених коштів (4), тощо)-26.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади –43, з них:
- Вищої ради правосуддя -34;
- Державної судової адміністрації України –2;
- З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів –7;
- II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 87 відповідей.
- юридичним особам за індексом 02.5-09 - 20 відповідей;
- фізичним особам за індексом 02.5-10 – 19 відповідей;
- за запитами про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11 - 4 листи;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 - 19 листів;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13 – 5 листів;
- щодо листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-14-10 листів;
- щодо листування з Вищою радою правосуддя з індексом 02.5-15 - 9 листів;
- щодо листування з правоохоронними органами України щодо можливого вчинення правопорушення з індексом 02.5-16-1 лист.
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 6.