Порядок приймання та розгляду звернень
Згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
- викладається громадянином на особистому прийомі (графік особистого прийому керівництвом суду можна подивитися тут)
- за допомогою засобів телефонного зв’язку працівнику Інформаційного центру суду за таким номером: (044) 254-21-99 – та записується (реєструється) посадовою особою суду.
- надсилається поштою на адресу суду: 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30
- передається громадянином до Інформаційного центру, який розташований за адресою: 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, під’їзд №1, особисто чи через представника, повноваження якого оформлені відповідно до законодавства;
- може бути надіслане на електронну адресу суду Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.