Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом грудня 2018 року
03.10.2018 року введено в дію штатний розпис Шостого апеляційного адміністративного суду, затверджений Державною судовою адміністрацією України 23.10.2018 року, відповідно до якого у самостійному структурному підрозділі відділу правової роботи створено Сектор по роботі зі зверненнями громадян.
І. Протягом грудня 2018 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 88 документів, що були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:
Запити фізичних осіб – 42, з них:
- про видачу копії судового рішення – 8;
- про надання інформації у справі – 18;
- про видачу виконавчого документу – 3;
- інші (про відкладення розгляду справи, надання копій документів, про повернення документів, відзив на апеляційну скаргу, про розшук апеляційної скарги, про надання аудіозапису -13.
Запити юридичних осіб – 27, з них:
- про надання інформації у справі – 5 ;
- про видачу виконавчого листа - 3;
- про видачу копії судового рішення – 2 ;
- інші (про направлення матеріалів, запит на інтерв’ю, про залучення документів до справи, про надання копії платіжного доручення, клопотання про поновлення строку на апеляційне провадження, про звільнення від сплати судового збору, про забезпечення позову, апеляційна скарга, про відкладення розгляду справи, тощо) – 17.
Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 19, з них:
- Верховного Суду – 6;
- Вищої ради правосуддя - 10;
- Міністерства юстиції України - 1;
- з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 2;
II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 86 відповідей.
- до органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади з індексом 02.5-08 - 8 відповідей;
- юридичним особам за індексом 02.5-09 - 15 відповідей;
- фізичним особам за індексом 02.5-10 – 28 відповідей;
- за запитами про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11 - 5 листів;
- щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 - 13 листів;
- щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13 - 4 листи;
- щодо листування з Вищою радою правосуддя з індексом 02.5-15 - 9 листів;
Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору - 4.
Т.в.о. начальника відділу О.О.Орлов